tisdag 10 februari 2009

Intet nytt

...intet nytt! Denhär dagen har mest gått åt till onödigt tv-spelande , konstanta svordomar och té.

Men jag måste medge att jag tycker det är väldigt kul att se att folk vill läsa det jag skriver (trots att dethär inlägget suger rent innehållsmässigt)
Jag tänkte att under varje nytt inlägg passa på att ge "dagens citat" samt ett en liten fråga vad ni tycker om diverse saker som är på tapeten.Svaret vill jag ha på kommentarer om ni nu vill svara:)

Dagens fråga lyder:
Borde Fredrik Reinfelt avsluta med "Gud välsigne Sverige" i sina tal till folket?
Varför eller varför inte?

Men somsagt var så var dagens innehåll sjukt tråkigt men jag ska ladda upp och "tala ut" ordentligt nästa inlägg.
Ack ack , om dygnet ändå hade flera timmar!
Jag tar av mig hatten och bugar för er!
Fridens!



"En av de bästa sakerna med böcker är att det ibland finns fantastiska bilder i dem."
George Bush

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar